کانتینر و کانکس 40 فوت

در لجستیک دریایی و جاده ای – ترانزیتی یکی از متداول ترین کانتینرها 40 فوتی می باشد که قابلیت نصب بر روی شاسی تریلر را داشته و قابلیت مونتاژ روی هم و همین طور قابلیت استفاده به صورت تکی نیز داراست.

به دلیل ساختار یکپارچه و با قابلیت پلمپ در گمرکات بین المللی بسیار مناسب و همچنین داری استحکام مناسب و با اتصالات جوشی با دستگاهای اتوماتیک بوده و آب بندی مناسب این درب ها باعث شده بصورت استاندارد تقریبا در تمامی کشورها از این کانتینرها استفاده گردد.

در این بخش اشاره به این موضوع داریم که یکی از کانتینرهای  متداول 40 فوتی می باشد در دو نوع معمولی و ارتفاع بلند (های کیوب) دسته بندی شده اند. تفاوت عمده و پر رنگ این دو کانتینر 40 فوتی در ارتفاع می باشد و نهایتا تاثیر این موضوع در وزن تمام شده نیز می باشد. در ادامه در جدولی مشخص تفاوت این دو کانتینر را می بینید. 

فروش کانتینر و کانکس 40 فوت در ایران تهران
contianer 40ft highcubeفروش کانتینر و کانکس 40 فوت در ایران تهران
contianer 40ft highcubeفروش کانتینر و کانکس 40 فوت در ایران تهران

یکی از روشهای کانکس سازی در دنیا بهره گیری از همین کانتینرها برای اسکان و کانکس سازیست، علت های مختلفی را می توان برای این موضوع برشمرد.

1) قیمت پایین و تمام شده یک کانتینر آماده و دست دوم در مقایسه با یک کار سفارشی ساخته شده

2) فراوانی این نوع کانتینرها در بازار استوک به علت از رده خارج شدن از لیست ترانزیت دریایی و آزاد سازی و تحویل به بخش های دیگر

3) استحکام بسیار عالی و استفاده از ورق های کرکره ای در طرفین و دارا بودن یراق آلات مناسب

در نمونه های مشاهده شده می توانید این موضوع رو به طور واضح دریابید که سبکی بسیار جذاب و عالی در کانکس سازی را می توان دید.

گروه طراحی و ساخت پارس سازند توانمندی لازمه را برای برآورده سازی نیاز شما را داراست در صورتی که در استفاده از این نوع کانتینرها علاقه مندید با ما تماس بگیرید.

انواع کانتینرهای ساخته شده :

کانتینر اداری – کانتینر مسکونی و ویلایی – کانتینر دفتری و مهندسی – کانتینر کارگاهی و مرکزی – کانتینرهای فروشگاهی و کافی شاپ – کانتینرهای طبخ غذا و …

مطالب مرتبط